Překlady této stránky:

ToDo

Do vydání verze 0.22.0

  1. zlepšení podpory klávesnice a psaní
  2. nahradit libzzip ⇒ port na Windows
  3. větší možnosti nastavení serveru + nový systém konfigurace
  4. pročistit kód – od překlepů, zbytečných konstant, proměnných atd., příp. doplnit komentáře

Do vydání verze 0.23.0

  1. nová grafika, uhlazenější animace
  2. doplnit maximum překladů
  3. možnost volně se pohybovat různým i směry (buď 8 směrů nebo v rámci 360° nebo jiné řešení)
  4. nová AI
  5. tematicky odpovídající hudba, příp. zvuky
  6. pěkný kurzor myši
  7. ujednotit popisy balíčků, hry, slogan, man stránka a další formality

Ostatní

Obecné

  • různé mise – i tréninkové → získávání ohodnocení (mohlo by se zobrazovat i při síťové hře)
    • do začátku už hráč má určitý arzenál zbraní/aktivní bonus
  • při normální hře dostane hráč náhodnou zbraň/bonus
  • podpora hráčských profilů v rámci jednoho počítače (i pod heslem)
  •  bodovací systém – za zastřelení nepřítele (záporné body v případě zastřelení týmového hráče), sebrání zbraně, bonusu
    • časově omezené náhodné zobrazování bodových bonusů → provokace k aktivnější hře
    • bodové rozlišení, kterou zbraní byl (ne)přítel zabit a jak (přímo/nepřímo z roury/teleportu)
    • v single playeru bonus za rychlé odehrání hry (poměrově se rozdělí mezi hráče)
  • centrální hráčský server – registrace hráčských profilů + odesílání informací o skóre z prémiových serverů (ověřených a důvěryhodných)
    • sestavování absolutního žebříčku hráčů – absolutně/podle země (kam se hráč sám zařadil)
  • propracovaný editor arén

Síť

  • vyhledávání serverů na LAN
  • podpora MasterServeru – vč. ošetření funkčnosti při jeho výpadku (zrcadlení masteru)
  • schopnost P2P spojení bez nutnosti zprostředkovatelského serveru
    • možnost pozastavení hry (pauza) – obnovit hru může pouze hráč, který ji pozastavil
  • zjednodušení síťového protokolu → snížení trafficu a CPU zátěže při jeho zpracování

Game Server

  • možnost ovlivňovat chod serveru skrze vzdálenou konzoli (remote console) – přímo ze hry
  • možnost nastavit bodový a/nebo časový limit
  • přednastavení konkrétních arén, které budou po dosažení některého limitu rotovat
  • možnost detailního nastavení (i zbraně a bonusy)
  • PHP skript na zobrazení tabulky TOP 100 z game serveru

Prostředí hry

  • seznam arén s popisky – co řádek, to aréna – posunovací (ideálně i s podporou kolečka myši)
  • nerolovací 'Credits'
  • topscore – vč. informace o mapě (každá mapa může mít určitý koeficient obtížnost → pomůcka pro absolutní řazení), obtížnosti AI
    • možnost řazení/filtrace podle různých kritérií (mapy, obtížnosti AI, počtu zabití, skóre, absolutního skóre (počítá se součtem všech koeficientů))
  • buď před vlastním spuštěním hry nebo v hlavní nabídce: možnost zvolit jazyk
    • v hlavní nabídce: dole centrovaná nabídka – vlaječka/obarvený tuxánek ap. (není nutné) a vedle něj název jazyka v daném jazyce – po stranách „rolovací“ šipky (tlačítka)
  • celé UI by se mohlo animovat – po kliknutí na něco to staré odjede a přijede nové (nebo jenom přijede a překryje to staré)

Hrací prostředí hry

  • nová zbraň – časovaný granát
  • základní zbraň se dobíjí průběžně (?)
  • po dohrání hry se zobrazí tabulka (v případě dvou hráčů na jednom počítači dvě tabulky) se jménem (menší) na jednom řádku a na druhém „Vítězství“/„Prohra“ (nebo něco podobného; větší), vč. dosaženého skóre (při dvou hráčích např. 14:3; při více hráčích pouze jedno + umístění v žebříčku)
    • příp. je možné zobrazit celkovou skóre tabulku se zvýrazněným hráčem (příp. hráči, pokud více na jednom počítači)
    • dále se pod tím zobrazí nabídka – hrát další hru, zobrazit topscore, jít do hlavního menu, ukončit hru
  • podpora skinování tuxánků → výběr z více postav, možnost obarvení
  • možnost sbírat bonusy do zásoby a v případě potřeby použít vybraný
    • nebo sebrat jenom jeden, ale použít v pravou chvíli – sebráním jiného bonusu by tuxánek původní bonus „upustil“ (zůstane tedy ve hře)
  • po zemřelém tuxánkovi zůstane balíček s municí/bonusy (buď kompletní nebo náhodně ochuzený) – časově omezený
  • v případě několikanásobného sebrání zbraně zobrazit, kolik zásobníků tuxánek vlastně má (a vždy při střílení odebírat z aktuálního)
  • možnost hrát na více kol – přeživším by zůstaly zbraně/bonusy
    • možnost za nasbírané body dokoupit munici/bonusy či štít
  • štít - trvalý extra bonus (nekříží se s normálními bonusy), na zabití tuxánka budou potřeba dvě rány
  • před hrou je zobrazne nápis „START“ - stiskem libovolné klávesy se začne hra (nesíťová hra)/po určité časové prodlevě začne hra (síťová hra)
  • nízké překážky – neprůchodné, ale průstřelné
  • ? rozptyl střely, dle zbraně, možná i nepravidelná dráha střely (mírná vlna)

Mód jednoho hráče/dvou hráčů na jednom počítači

  • propracované AI, s možností volby obtížnosti
  • více AI botů naráz

Multiplayer

  • možnost hraní dvou hráčů na jednom počítači při síťové hře
  • seznam hráčů pod klávesou TAB – skóre, ping, příp. ikonka skinu
  • chat/týmový chat
  • možnost hrát na týmy
    • možnost povolit/zakázat možnost zabíjet členy vlastního týmu
  • v případě správně nastaveného hesla (v nastavení, příp. před vstupem do ovládací konzole (rcon = remote console)) může hráč „zmizet“ ze hry (při zachování skóre/zbraní/bonusů) a zadávat příkazy game serveru
  • hráč se může přepnout do diváckého módu (ztratí však skóre, zbraně, bonusy (?))
  • úkolové (týmové) mise – např. krádež vlajky či plnění úkolu
  • divácký mód (člověk se jenom dívá, nehraje) – buď volný pohled nebo pohled určitého hráče
  • turnajový mód – čeká se na určitý počet hráčů v týmech, a pak se odpočítá match
 
todo.txt · Poslední úprava: 03.04.2009 22:42 autor: xhire
 
Recent changes RSS feed Creative Commons License Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki